martinez0 martinez0
349
BLOG

Widziałem WRONy cień

martinez0 martinez0 Polityka Obserwuj notkę 4

Byłem dzisiaj w szpitalu MON na Szaserów.
Przechodząc jakimiś zaułkami zobaczyłem starego, nieszczęsnego pół-trupa na wózku inwalidzkim, który popychał jego ochroniarz - ten sam, którego można było oglądać na różnych publikowanych zdjęciach.
Jechali na oddział onkologiczny, który pół-trup ostatnio nawiedza regularnie.
Odwróciłem znacząco wzrok, bo nie chciałem oglądać tego moralnego śmietnika.

Śmietnik ów nazywają Wojciechem Jaruzelskim

Nie mam dla onego krzty chrześcijańskiego miłosierdzia, zarazem nadzieję, że wreszcie kiedyś nie opuści tego szpitala inaczej, niż w czarnym worku.

To wiele zmieni. Zakończy się taniec obszczymurków, pokroju michniszczyn wokół tej kukły posowieckiej, bo nie będzie go wśród nas. 

Cała komusza wierchuszka, która dzisiaj tkwi zadekowana w "liberalnych" ugrupowaniach, co jakiś czas poszczekując coby odpieprzyć się od ich bohaterskiego trupa, straci swoją rację bytu.

Niechaj wreszcie to truchło pochłonie ziemia. I niech nie wypluwa, nawet przy powodzi.

martinez0
O mnie martinez0

Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka